Tuesday 7 April 2015

RESPON PENGGUNA TEMAN AURA



Syukur Alhamdulillah di atas respon positif dari pengguna Teman Aura.

Sesiapa yang nak mencuba Teman Aura, dapatkan segera melalui wakil pengedar kami seluruh Malaysia, 


Jom baca apa kata mereka???............


__________________________________________________________

Sakinah, Sg Siput Perak
Salam, saya dah cuba guna Teman Aura semalam. Memang lembut rasa tapak kaki. Saya berminat untuk jadi wakil pengedar di Perak.



___________________________________________________________

Rashidah Ghazali, Petaling Jaya.
Salam. Asalnya beli untuk mama je. Tapi bukan mama je yang pakai. Saya pun cuba jugak. Hehehe..Okay sangat rasa, makin lembut rasa tumit. Suka suka.



____________________________________________________________

Nor Farhana, Segamat.
Salam sis. Saya nak share feedback before and after guna Teman Aura. Sebelum ni memang tumit kanan dan kiri teruk sangat. Alhamdulillah lepas buat rendaman kaki 30 min, dah okkay dah. Thanks. Best sangat Teman Aura ni.

____________________________________________________________


Norraisahsuwaty, Taman Keramat.
Alhamdulillah dah banyak sangat perubahan. Tapi nak bagi gambar segan, pecah banyak. Saya kena rajin buat lagi rendaman kaki.hehe. Lepas buat rendaman, memang lembut sangat rasa, bila gosok tu keluar macam daki dan hilang rekahan.


_____________________________________________________________

Siti Zaleha, Padang Serai.
Alhamdulillah okkay sangat, Tapi yang paling best, hubby cakap bangun je dari tidur, dah tak rasa sakit tumit bila pijak lantai. Sebab biasanya memang sakit dan ngilu. Kulit pun dah tak merekah sangat. Hubby selesa pakai air suam sebab lebih relaks. Masa first time hari tu pakai air sejuk. Teman Aura memang terbaik. Saya bagi lima bintang ! 

_____________________________________________________________

Siti Zaitun, Alor Pongsu.
Salam, semalam dah test rendam kaki Teman Aura dengan air suam. Macam tak percaya ! Air bertukar jadi keruh lepas 20 minit rendam. Lepas saya lap, tapak kaki jadi lembut. Teman Aura memang ohsem la !


_____________________________________________________________
Nur Arifah, Bachok.
Salam. Semalam kan sis cakap boleh kongsi buat rendaman kaki, so saya suruh encik suami yang tengah kusyuk tengok tv join buat rendaman kaki. Sampai terlelap dia. Katanya memang rasa relaks. Hilang sakit lenguh satu badan. Tidur pun lena. Alhamdulillah.


_____________________________________________________________





Banyak lagi APA KATA MEREKA yang akan dikongsikan di sini. INSYAALLAH !

No comments:

Post a Comment