Saturday 20 December 2014

PENYAKIT KULIT

PENYAKIT KULIT

Contoh penyakit kulit:
1.Ruam
2.Kudis
3.Panau
4.Eczema
5.Kelemumur dan gatal kulit kepala
6.Kayap
7.Wajah berjerawat dan alahan
8.Kuku cengkam
9.Rekahan tumit tapak kaki

CARA GUNA:

1.Amalkan minum air mineral yang dititikkan jus alkali dengan kuantiti tertentu mengikut tahap penyakit dan umur individu. Bagi dewasa 63 titik dalam 1.5 liter air sehari, kanak-kanak pula cukup dengan 11 titik dalam 500 ml air sehari dan bayi 1 titik dalam sebotol air susu.

2.Buat mandian dengan teman aura aroma MILK setiap hari dengan kuantiti 3 sudu dalam satu baldi air. Buat sebagai bilasan terakhir.

3.Buat rendaman kaki dengan teman aura aroma MILK. Caranya adalah dengan air paras buku lali, satu sudu teman dan segayung ais batu. Anda disarankan buat rendaman kaki ais batu di waktu petang. Untuk setengah jam sebelum tidur disarankan rendaman kaki dengan air suam. Lakukan sebanyak 3 kali seminggu secara berselang-seli.

4.Anda juga boleh membuat sapuan secara langsung pada kulit jika kulit mengalami rasa gatal dan lenguh sendi.

5.Untuk kegatalan kulit kepala atau masalah kutu, letakkan syampu di tapak tangan kemudian campurkan dengan sesudu teman aura MILK, gaul sebati dan lumurkan di keseluruhan kepala. Biarkan selama 5 minit sebelum membuat bilasan. Sebaiknya balut kepala dengan tuala dan biarkan seketika untuk anda yang mengalami masalah kutu.

6.Teman Aura MILK juga sesuai digunakan sebagai scrub badan dan juga wajah. Kulit akan terasa licin dan bersih selepas penggunaan.Yang paling utama, Teman Aura dapat menyahkan bahan kimia dalam apa juga kosmetik dan produk pembersih yang digunakan.

ANTARA TESTIMONI PENYAKIT KULIT:



















No comments:

Post a Comment